Muszaki Vizsga Zöldkártya Belépés
MVZ KezdooldalFriss hírekCikkekAutós FórumAutós képekRegisztrációMagunkrólMédiaajánlatKapcsolatMenü

Seat/VW problémák

A témát 2010.02.06. -án/én nyitotta meg Ibizas.
Felhasználónév: Jelszó: Oldal frissítése
A szöveget figyelmesen írd meg, mert módosításra egyenlore nincs lehetoség!
Ibizas téma leírása. 2010.02.06. 11:25 |
Helló!
Lenne egy seat ibiza 1,8 8v 66kw (vw golf motoros) autóm 96os évjáratu.
mióta beállt a tél elég sok probléma lépett fel vele amik lehet nem ilyen "halálos" tünetek de engem nagyon aggasztanak:(
Az első a fordulatszám ingadozás alapjáraton leginkább meleg motornál. Hidegnél gondolom a hidegindító miatt nem tűnik fel.Van amikor beindítom és amíg hidegindítóval megy elkezd nagyon lemenni a fordulat még rángat is bár ez szerencsére nagyon ritka, viszont ami mindig van az a mutatónak kb 1-2mmes mozdulása amire azt mondanám h semmi de viszont érezni az autó "remegésében" h elégéé ingadozik..
Nyár végén cseréltem a központi injektor alatt gumitömítést mert kifújta rajta a benzint(alapjárati gondja nem volt).
Most télen egy sor 3 hengerezés után lett gyertya és kábel cserélve tehát azok feltehetőleg jók.Valamint AC pump is nyár végén lett meg gyújtótrafó igaz ezutóbbi sajnos bontott.Kérdezném hogy mitől lehet ez az ingadozás? Engem sajna eléggé zavar mikor állok a lámpánál és látom h le-föl ingázik a mutató.A légszűrő előtti cső az előző gazda által gányolt törött de szilikonnal megraggasztott dolog de szerintem ott nem szív falsot meg gondolom ott nem is annyira lényeges.
A másik probléma ami miatt gondoltam h írok már, tegnap este elkezdett szorulni a váltó(este 11körül) és a kulisszából kimenő váltórúd egy gumigyűrűn csúszik át ami elkezdett nyöszörögni is.Nemtudom hogy lehet e köze a kettőnek egymáshoz.Leginkább este parkolásnál volt meg már hazafelé is..lehet kiszáradt az a gumigyűrű esettleg?
Valamint a kuplung pedál néha kb 2naponta fogja magát is azis nyekereg..hiába fújom be wd40el v bármivel újra előjön és iszonyat hangos és idegesítő.Megnéztem nem e a motortérből jön de igazából olyan hangos h itt is ott is hallani, ügye a fém átvezeti a hangját.
Meg még utoljára h a vízhőm mutatója megszokva mindig pontosan függőlegesben állt eddig most egy ideje picit tovább ment, ez is kb 1mm-t jelent, de félek h nyáron feljebb mehet majd:(
Egyenlőre ennyi lenne és előre is köszönöm a segítséget!
1960isti hozzászólása. 2012.05.13. 07:56 |
Van egy Volkswagen POLO CLASSIC 1997-es autóm. Az alapjárat nem működik. Egy hónappal ezelőtt kezdődött a jelenség, majd jó lett. Most megint nincs alapjárat. Mi lehet a hiba és k.b. mennyi a javítás?
Akos hozzászólása. 2010.07.29. 10:37 |
Manowar: Szia!

A gumikéderen belülre nem mehet víz. Valahol oldalt szerintem átereszt a gumikéder és ezért jut be a víz a kéderen belülre, majd át a küszöbön.

Sajnos nem fogok tudni segíteni, mivel ezt tényleg látni kell és alaposan átgondolni a lehetséges hibákat.

Gondolom egy 6 éves autón rohadás még nincs, ahol esetleg beszivároghat.
Manowar hozzászólása. 2010.07.29. 03:01 |
Akos:
Az igazság az, hogy ezt már eljátszottuk. Az ablaknál ugyebár lefolyik a víz, az ajtón pedig vannak gyári lyukak, ahol eltávozik. Igen ám, de a küszöbnél összegyűlik a víz és nem kifele folyik el, hanem a belső küszöbön lévő műanyag összeillesztésnél jön befele /ugyanis, ott van egy nagyon keskeny rés. Nem tudom, hogy lehetne ezt kiküszöbölni?
Akos hozzászólása. 2010.07.19. 21:17 |
Manowar: Szia!

A miértet sajnos nem tudom, de érdemes valakinek beülni egy másik személynek meg bő vízzel locsolni slagból. Ha megvan pontosan hol folyik be, akkor a miért is meglesz.
Manowar hozzászólása. 2010.07.07. 18:25 |
2004es évjáratú Seat Toledo Signom első ajtóinál nagy esőben beázok. Miért lehet ez? A küszöbnél beszivárog a víz.
Akos hozzászólása. 2010.03.05. 17:32 |
Alagi: Szia!

Mivel már megjavítottad biztos nem... ezeket úgy kell szétszedni ilyen esetben, hogy jegyzőkönyv készül és minden elemet ott helyben megvizsgálnak.

Érdemes lett volna a fogyasztóvédelemmel beszélni mielőtt szétszeded.

Így utólag, nemnagyon lehet mit tenni. Egyébként is nehéz bizonyítani az ilyen eseteket.
Alagi hozzászólása. 2010.02.22. 18:13 |
Helo!
Van egy Seat Cordobám.1.4 -es stella.A motor meghalt benne. A javítás 250 000 Ft.-ba került.Tudomásomra jutott, hogy ebből az évjáratból a skandináv országokban1 több 10 000 autót visszahívtak. Kérdésem az, hogy a javítási összeget vissza tudnám-e igényelni, mert a motor problémája nem az én hibám végett következett be.
Autóbontás, motorfelújítás, blokkfúrás, hajtókar-, hajtókarcsapágy csere, dugattyúcsere + egyéb névleges költségek (tömítések, stb.)
Kérdésemet megismételve: vissza tudnám-e ezt az összeget igényelni valahogy?
Ibizas hozzászólása. 2010.02.22. 07:10 |
alapjárat ingadozásra mondták hibának a fékrásegítő..valóban ha rátaposok a fékre lemegy az alapjárat megha pumpálom akkor is..elvileg fordítva kéne nem?vagy az injektora vezető vákumcsőben egy visszacsapó szelep(gondolom)
ha azt kiszedem megnézni nem e tömődött el lesz valami baja?úgyértem h annélkül próbálkozom
Akos hozzászólása. 2010.02.16. 20:08 |
Ibizas: Szia!

Elnézésedet kérem, nagyon el vagyok úszva... ígérem megkérek valakit, hogy segítsen a problémádat megoldani. Ha nem találok, igyekszem 1-2 napon belül válaszolni.

Elnézésedet kérem...
Ibizas hozzászólása. 2010.02.06. 12:00 |
még utószónak az elejére a motorkód ADZ
Ibizas hozzászólása. 2010.02.06. 11:54 |
még utószónak az elejére a motorkód ADZ
Ibizas hozzászólása. 2010.02.06. 11:44 |
még utószónak az elejére a motorkód ADZ
Ibizas hozzászólása. 2010.02.06. 11:38 |
Ibizas: Ja még annyi, hogy viszont az alapjárat ingázással ellentétben, csak városban használva rövid utakon épphogy leáll a hidegindító 10litert eszik ami elvileg jó nem? ja igen..katalizátor nélkül...

még annyi hogy az mitől lehet hogy ha megállok egy nagyobb emelkedőn és csak segességben hagyom és rá a kuplung akkor általában amíg megakad gurul egy pár centit...nah most ez akadás után még gurul pár centit mintha átforogna a motor? talán..de viszont ha jól sejtem amikor egy autó rögtön leáll ha elfordítják a kulcsot akkor feltehetőleg jó a kompresszió tehát a motor elforgása nem indokolt ezesetben..vagy mégis? esettleg kuplung?

 


Műszaki vizsga emlékeztető


Honlap készítés | C 2008-2012 Műszaki Vizsga Portál | Felhasználási feltételek | Médiaajánlat